Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine sofistar.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino sofistar.si upravlja podjetje D4 WEB d.o.o.,  Brezovce 6, 1236 Trzin.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino sofistar.si in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Podatki o podjetju

D4 WEB d.o.o.
Brezovce 6
1236 Trzin
Slovenija
Davčna številka: SI 95763511
Matična številka: 8132534000

Datum vpisa v sodni register: 25.01.2018 (Okrožno sodišče v Ljubljani)

Srg vpisa subjekta: 2018/3618

Telefon: 041600093
Email:support@d4web.eu

 

Dostopnost informacij

D4 WEB se zavezuje, da bo da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop

j) pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini sofistar.si ažurirajo in spreminjajo pogosto in hitro.

Cene in ponudbe artiklov so časovno omejene, s potekom časa pa si podjetje D4 WEB pridržuje pravico, ponudbo podaljšati, spremeniti ceno ali ponudbo umakniti.

Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne odražajo nujno in v celoti lastnosti izdelka, zato služijo zgolj kot informativni prikaz!

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino sofistar.si in kupcem je v spletni trgovini sofistar.si sklenjena v trenutku, ko potrošnik odda naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za spletno trgovino sofistar.si kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila.

Rok dostave 
Vsa naročila, oddana med delavnikom pred 13. uro, odpošljem že isti dan v primeru plačila po povzetju ali preko Paypala. Naročila naročena med vikendom in prazniki pošljemo naslednji delovni dan.

Rok dostave za izdelke na zalogi je običjano 1-2 delovna dneva od dneva odpreme pošiljke. O dnevu odpreme boste prejeli sporočilo dostavne službe na elektronski naslov ali SMS.

Načini plačila

Spletna trgovina sofistar.si omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu preko dostavne službe GLS (+1,99€)
  • s Paypalom
  • s kreditno kartico

V primeru plačila po povzetju, stranka plača 1,99€ za stroške plačila po poveztju. V primeru plačila preko Paypal ali kreditne kartice tega stroška ni.

Stroški dostave

V zvezi s stroški pošiljanja je stranka seznanjena pred zaključkom nakupa.  Stranka lahko izbira med dostavnima službama GLS ali Pošto Slovenije.

  • stroški pošiljanja za standardne pošiljke: 3,99 EUR
  • strošek za plačilo po povzetju: 1,99 EUR

V kolikor naročeni paket prevzamete na bencinskem servisu Petrol, vam Petrol (ne spletna trgovina sofistar.si in ne dostavna služba GLS) zaračuna storitev vročanje paketa kupcu v vrednosti 0,45€ za pakete brez odkupnine, ter 1,50€ za pakete z odkupnino. Znesek velja za vsak posamezni vročeni paket.

Za del zneska (1,00 €) je GLS pripravil dobropise v obliki kode za popust pri pošiljanju paketov za vsak paket, ki ga bo kupec prevzel na PETROL-u. Koda za popust je GLS številka paketa. Potrošnik jo vpiše v GLS spletni trgovini: Posljipaket.si. Koda je veljavna za eno naročilo v roku enega meseca.

Izdaja računa

Račun stranka prejme po pošti skupaj s paketom ali na, ob naročilu navedeni elektronski naslov, po prevzemu paketa.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

Cene

Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Kode oz. kod za popust ni možno menjati za gotovino.

Koda za popust

Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine sofistar.si in je časovno omejena , izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna . Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih.

V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.

Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat. Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča.

Uporaba kode za popust:

Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.

  • Izberite izdelek, ki ga želite kupiti in ga dajte v košarico.
  • Pri zaključku nakupa na blagajni v okence KODA ZA POPUST vpišete kodo za popust in kliknete gumb POTRDI.
  • Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

Pravila nagradnih iger

Opredelitev pojmov

Organizator nagradne igre je prodajalec D4 WEB d.o.o., Brezovce 6, 1236 Trzin. Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah. Dobitnike nagrad določi funkcija računalniškega izbora naključno ali jih določi komisija organizatorja.

Pravica sodelovanja v nagradni igri

Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre in njihovi ožji družinski člani ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.

Pravila sodelovanja v nagradni igri

Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.

Elektronsko nagradno žrebanje

V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti ali preko drugega načina komunikacije.

Obveznosti izžrebanca

Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel.

Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki posredovati svoje osebne podatke – ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko številko, vse najkasneje v dveh dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade.

Plačilo vseh davkov od nagrad (vključno z DDV-jem) je odgovornost organizatorja. Organizator ni odgovoren za davke, ki se lahko pojavijo v povezavi s kakšnimi drugimi nagradami. V kolikor nagrajenec ne izpolni vseh obveznosti, se šteje, da nagrajenec nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do nagrajenca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen. Nagrade niso prenosljive.

V kolikor organizator nagradne igre v roku treh delovnih dni od trenutka, ko dobitniku pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.

Varstvo osebnih podatkov

Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.

Objava pravil nagradne igre

Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.

Postopek nakupa

  1. Izbira izdelka: Na spletni strani sofistar.si izberite paket s številom izdelekov. Izbrani paket se vam prestavi v košarico. Z nakupom lahko nadaljujete, z istim postopkom izbire izdelka oz. izdelkov lahko pa nakup zaključite.
  2. Odstranitev  izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani sofistar.si se v zgornjem desnem kotu nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec. Tako bo izbrani izdelek odstranjen iz košarice.
  3. Zaključek nakupa: Za dokončanje naročila morate izpolnite označena polja.
  • Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in  telefonsko številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
  • Način plačila: Izbirate lahko med plačilom po povzetju ali plačilom s kreditno kartico (paypal).
  • Koda za popust: Če imate veljavno kodo za popust jo vpišite v ustrezno polje KODA ZA POPUST in kliknite gumb potrdi.
  • Nadaljevanje naročila: S klikom na gumb KUPITE SEDAJ se pomaknete na naslednji korak naročila.
  • Dodatna ponudba: Na spletni strani se vam prikaže dodatna ponudbo, katero lahko preskočite in tako zaključite nakup, v kolikor pa bi izdelek kupili, se ta s klikom na gumb KUPI avtomatsko doda k vašemu naročilu.
  • Pregled naročila: Če je bilo naročilo uspešno oddano, se vam izpiše Hvala. Vaše naročilo je bilo sprejeto. Prikazana je številka naročila, datum, elektronski naslov, znesek in način plačila. Prikazani so tudi naročeni izdelki in cena, z vključenim DDV-jem, stroški dostave ter naslov plačnika in dostave.

Postopek obveščanja o nakupu

1. Potrditev naročila

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Spletna trgovina sofistar.si naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Sofistar.si lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Izdelki prikazani na spletni strani sofistar.si so na zalogi. V primeru, da izdelka ni na zalogi, bo sofistar.si kupca  o tem obvestil in mu sporočil dobavljiv rok izdelka. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči sofistar.si, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Sofistar.si ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih spletna trgovina sofistar.si nima na zalogi.

2. Naročilo je odpremljeno

Sofistar.si v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 041600093 ali po e-mailu na naslov support@d4web.eu. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov support@d4web.eu ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok iz 134. člena ZVPot zakona teči z dnem, ko potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom.

Poleg vrnjenega izdelka v originalni embalaži, mora stranka, ki odstopa od pogodbe priložiti še izpolnjen reklamacijski obrazec (klikni na povezavo).

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: D4 WEB, d.o.o., Brezovce 6 , 1236 Trzin, Slovenija. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.

Vrnjenih pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Vrnjeni paketi, poslani z odkupnino bodo zavrnjeni.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan, nerabljen in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek.

Reklamacije:

V primeru, da ugotovite, da vaš izdelek ne deluje pravilno oz. ste prejeli neustrezen ali poškodovan izdelek imate na voljo:

  • Uveljavljati garancijo na tehnične izdelke in
  • Uveljavljati reklamacijo izdelka
  1. Garancija za tehnične izdelke

Za določene artikle v naši ponudbi velja 24 mesecev garancije. Garancijo lahko uveljavljate le za tehnične artikle in elektronske naprave v naši ponudbi. Garancija teče od datuma prejema blaga. Garancijo lahko uveljavljate skladno z 19. členom Zakona o varstvu potrošnikov na podlagi računa, ki velja kot garancijski list.

Podjetje si pridržuje pravico, da zavrne garancijo v primeru, da zahtevku ni priložen račun ali da račun ni čitljiv oz. je kako drugače nepopoln.

Garancija ne velja v primeru:

  • fizične poškodbe;
  • obrabe zaradi uporabe;
  • napak, ki nastanejo zaradi napačne, neustrezne in malomarne uporabe artikla.

Izdelke, za katere uveljavljate garancijo, je potrebno pregledati, zato zahtevku za garancijo priložite fotografije oz. videoposnetke, ki izkazujejo napako. V kolikor bo to potrebno, vas bomo prosili, da nam izdelek vrnete, da ga lahko pregledamo.

V primeru, da vam zahtevek za garancijo odobrimo, vam bomo zagotovili nov izdelek, pravico pa imate tudi zahtevati popravilo vašega izdelka, pri čemer vas opozarjamo, da je rok popravila daljši od dobavnega roka za novi izdelek. V kolikor traja popravilo več kot 45 dni, vam izdelek zamenjamo z novim, če to ni mogoče, pa v celoti povrnemo kupnino za izdelek.

2. Reklamacija izdelka zaradi stvarne napake

  1. Če izdelek ne deluje pravilno, ali ne deluje v skladu z vašimi pričakovanji, nam pišite na support@d4web.eu in pomagali vam bomo s potrebnimi pojasnili. Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi izdelka in poškodbam samega izdelka ter morebitnim poškodbam sebe ali drugih.
  2. V kolikor ugotovite, da vaš izdelek ne deluje, ga lahko reklamirate in uveljavljate stvarno napako na izdelku. Kdaj ima izdelek stvarno napako si oglejte v naslednjem razdelku teh splošnih pogojev. Stvarno napako lahko uveljavljate le, če je napaka obstajala že ob nakupu, vendar je bila odkrita pozneje.
  3. Če vaš izdelek ne deluje zaradi stvarne napake, nam prosim napako javite takoj, ko ste napako odkrili, vendar ne kasneje kot v roku dveh mesecev od dneva odkritja napake. Pri tem nam preko elektronske pošte posredujete fotografijo ali posnetek nedelujočega izdelka iz katerega je mogoče nedvoumno sklepati, da izdelek ne deluje. V kolikor bo to potrebno, vas bomo prosili, da nam izdelek vrnete zaradi pregleda in ugotovitve napake na izdelku.
  4. Za izdelke, za katere bomo ugotovili, da so bili poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe oziroma ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, reklamacij ne bomo mogli upoštevati. V kolikor boste želeli tak izdelek po zavrnitvi reklamacije ponovno prevzeti, vam ga bomo poslali ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo takega izdelka.
  5. Podjetje odgovarja za materialne napake na izdelku, ki se pokažejo v dveh letih od dobave blaga. Podjetje je dolžno odgovoriti na reklamacijo v roku 3 delovnih dni.
  6. V kolikor uveljavljate stvarno napako lahko zahtevate:
  • menjavo izdelka,
  • vračilo kupnine,
  • odpravo napake na blagu ali,
  • sorazmerno vračilo kupnine

 

Obvezno jamstvo za skladnost blaga

Prodajalec dobavi potrošniku blago, ki izpolnjuje zahteve iz 72., 73. in 74. člena zakona ZVPot-1, kadar je to primerno, ter odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.

V primeru blaga z digitalnimi elementi prodajalec zagotovi, da je potrošnik obveščen o posodobitvah, vključno z varnostnimi posodobitvami, ki so potrebne za ohranjanje skladnosti blaga z digitalnimi elementi, in so mu te posodobitve tudi dobavljene v obdobju ki ga potrošnik lahko razumno pričakuje glede na vrsto in namen blaga digitalnih elementov, ali v obdobju dveh let od dobave blaga z digitalnimi elementi ali v obdobju v katerem je treba v skladu s prodajno pogodbo dobaviti digitalno vsebino ali digitalno storitev, kadar prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v obdobju, daljšem od dveh let. Kadar potrošnik v razumnem roku ne namesti posodobitev, dobavljenih v skladu s prejšnjim odstavkom, prodajalec ni odgovoren za neskladnost.

Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost blaga iz 73. člena zakona ZVPot-1 in prejšnjega člena, če je prodajalec potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost iz 73. člena istega zakona in prejšnjega člena, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.

Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga. Ta rok se uporablja tudi za blago z digitalnimi elementi.

Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti.

V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:

1.      zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;

2.      zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler prodajalec ne izpolni svoje obveznosti iz tega odseka. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o svoji odločitvi.

Potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje.

Šteje se, da je skladnost blaga vzpostavljena brezplačno, če prodajalec nosi tudi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja, prevoza, dela ali materiala.

Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:

–        je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali

–        izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.

Prodajalec lahko zavrne potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin, tudi tistih iz prejšnjega odstavka.

Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebno popravilo ali zamenjava blaga, da potrošnik blago na voljo prodajalcu. Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, prodajalec zamenjano blago vzame nazaj na lastne stroške.

Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:

–        prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom prejšnjega člena;

–        neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;

–        narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali

–        prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.

Ne glede na prejšnji odstavek lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.

Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe.

Kadar se neskladnost nanaša le na del blaga, dobavljenega na podlagi prodajne pogodbe, in obstaja razlog za odstop od prodajne pogodbe v skladu s prvim ali drugim odstavkom tega člena, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe v zvezi s tem blagom in katerim koli drugim blagom, ki ga je pridobil skupaj z neskladnim blagom, če od potrošnika ni mogoče razumno pričakovati, da bo obdržal le blago, ki je skladno.

Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik prodajalcu na stroške prodajalca vrne blago.

Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna. Dokazno breme glede tega, ali je neskladnost neznatna, nosi prodajalec.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.

Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost.

Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec izda potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago kupljeno, ali pa ga sporoči zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil prodajno pogodbo.

Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda.

Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, prodajalec potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj.

Kadar potrošnik v skladu s tretjim odstavkom 83. člena tega zakona zahteva sorazmerno znižanje kupnine, prodajalec vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine.

Dostava

Naš pogodbeni partner za dostavo pošiljk na območju Slovenije je dostavna služba GLS, vendar si podjetje D4 WEB d.o.o. pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.

Varnost

Spletna trgovina sofistar.si uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov, naročil ter plačil. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren za kakršnekoli poškodbe računalniške/strojne opreme ali druge lastnine ter morebitne vnose virusov, ki bi lahko prizadeli uporabnikovo opremo zaradi obiska spletne strani, prenosov besedil, slik, podatkov.

Ocene, mnenja in priporočila

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.

Sofistar.si omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih sofistar.si pregleda. Spletna trgovina sofistar.si ne bo objavila mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni sofistar.si ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in spletni trgovini sofistar.si dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Sofistar.si ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu sofistar.si, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na D4 WEB d.o.o.

Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Uporabnik mora sam zagotoviti ustrezno zaščitno opremo pred dostopom do spletne strani.

Pritožbe in spori

Podjetje D4 WEB d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. D4 WEB d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova support@d4web.eu. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Sofistar.si bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Sofistar.si med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si sofistar.si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normative sofistar.si ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

D4 WEB d.o.o.,  ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj :

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.